Logopedyczne zabawy. Część III – Ś, Ź, Ć, DŹ

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: KOMLOGO

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 105,00 zł brutto
  • szt.
  • Cena netto: 83,74 zł 120,00 zł 103,00 zł
Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania.
 
Producent: Komlogo
Typ: Program komputerowy
Licencja: 1-stanowiskowa

 

Opisy gier zawartych w programie:

PODPISZ I POWIEDZ – ćwiczenie polega na ułożeniu podpisu do obrazka z rozsypanki literowej. Po poprawnym ułożeniu przez dziecko podpisu lektor wypowiada nazwę obrazka, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ – ćwiczenie typu "memory" przeznaczone jest dla dzieci nieczytających. Po odnalezieniu pary obrazków lektor wypowiada ich nazwę, a zadaniem dziecka jest powtórzenie jej.

CO NIE PASUJE – ćwiczenie polega na wybieraniu obrazka, który nie pasuje pod względem wymowy do pozostałych obrazków pokazanych na ekranie (np. śruba, śnieg, stokrotka, ślimak). Zadaniem dziecka jest wypowiedzenie nazw obrazków, a następnie wybranie niepasującego obrazka.

NUREK
– jest to ćwiczenie dynamiczne. Polega na przeprowadzeniu „nurka” po obrazkach, które zawierają w swojej nazwie ćwiczoną głoskę (np. głoskę ś). Tylko po nich nurek może się poruszać.

NAGRAJ I ODTWÓRZ – to moduł, w którym logopeda może zarejestrować wymowę dzieci.


Wymagania systemowe:
- Windows 98 lub nowszy
- procesor Pentium, 233 MHz
- RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP
- 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym
- CD-ROM
- grafika 800 x 600, Hi-color
- karta dźwiękowa zgodna z MS Windows

EKRAN POCZĄTKOWY

 PODPISZ I POWIEDZ

ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ

CO NIE PASUJE

 NUREK

 NAGRAJ I ODTWÓRZ