Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA - 1 firma / 1 stanowisko
- Dodaj recenzję:
- Producent: dGCS Biznesmen Sp. z o.o. - produkty dostępne na zamówienie
-
-
Historia ceny
- szt.
- Cena netto: 150,00 zł 184,50 zł
-
Księga Przychodów i Rozchodów
-
Ewidencja VAT, ryczałt
-
Środki twałe
-
Deklaracje i e-deklaracje
Aktualizacja | Cena | ||
---|---|---|---|
netto | brutto | ||
Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA - 1 firma / 1 stanowisko (aktualizacja) | 80,00 zł | 98,40 zł |
Księga Przychodów i Rozchodów DGCS System MOJA FIRMA to wyjątkowo intuicyjny i przyjazny program przeznaczony dla firm, prowadzących rozliczenia na podstawie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży VAT, posiada rozbudowany system raportowania. Dzięki nowoczesnej konstrukcji program może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi elementami zintegrowanego oprogramowania INFOR System Moja Firma. Przeznaczony dla firm (jednosobowych i spółek) o różnym profilu działalności pracujących na jednym stanowisku komputerowym, z możliwością rozszerzenia licencji na pracę wielostanowiskową oraz zdalną przez Internet.
Wybrane możliwości:
- księga przychodów i rozchodów,
- ewidencja sprzedaży i zakupu VAT,
- ryczałt,
- środki trwałe, czynności cywilno-prawne,
- akcyza,
- wyposażenie,
- możliwość edycji i usuwania każdego zapisu,
- możliwość zapisu wydruków ewidencji i zestawień do PDF, XLS, CSV, XML, ODT i bezpośrednia wysyłka z programu e-mailem,
- zastosowanie wzorców księgowania do wpisów,
- księgowanie wszystkich rodzajów transakcji (np. handlowych, inwestycyjnych, pozostałych, wynagrodzeń, paliw z podziałem na rodzaje urządzeń),
- możliwość sumarycznego księgowania zapisów VAT za dany okres w księdze,
- szeroki moduł rozrachunków, rozliczanie zaległości naszych oraz kontrahentów, obsługa nadpłat,
- możliwość rozliczania poszczególnych dokumentów oraz globalnie według terminu płatności,
- tworzenie raportów zaległych należności i zobowiązań,
- oblicza i drukuje roczny oraz miesięczny odpis amortyzacji metodą liniową lub degresywną,
- nalicza amortyzację okresową (dla 3 środków trwałych z możliwością rozszerzenia),
- umożliwia zmiany wartości środka trwałego,
- słowniki: zdarzeń gospodarczych, kontrahentów, stawek VAT, wzorców księgowań, podatków akcyzowych, odsetek, kont bankowych,
- remanenty obliczane zarówno ręcznie jak i automatyczne na podstawie stanów magazynowych,
- sporządzanie deklaracji VAT i PIT, w tym również dla wielu wspólników,
- e-Deklaracje wysyłane bezpośrednio z programu,
- moduł kasowy (KP, KW, raporty kasowe, obsługa wielu kas),
- moduł przelewy bankowe, import wyciągów bankowych,
- przechowywanie wpisów za poprzednie lata obrachunkowe,
- księgowanie dokumentów ze starszych systemów (np. Magazyn Multi - dane_fik.dbf),
- import danych z Księgi (DOS), Księgi z serii Biznesmen,
- chronologiczne sortowanie wpisów w ewidencji i księdze,
- inteligentne, szybkie wyszukiwanie kontrahentów,
- automatyczne księgowanie dokumentów z modułów Fakturowanie, Magazyn, Środki trwałe, Kadry i Płace, Delegacje.
Wymagania systemowe
-
Procesor: minimum 1,5 GH
-
Pamięć: 512 MB RAM
-
Dysk: 500 MB
-
System operacyjny:
Windows XP, Windows Vista
Windows 7, Windows 8, Windows 10
-
serwer baz danych Firebird 2.0.xx dostarczany wraz z programem.
-
Wymagany zakup aktualizacji programu Księga Przychodów i Rozchodów Infor System Moja Firma co 18 miesięcy