Asiston B2B
- Dodaj recenzję:
-
Asiston B2B do programów: Subiekt GT, Subiekt nexo
Aplikacja, która ułatwia obsługę hurtowej sprzedaży internetowej oraz pozwala na pełną integrację z programami sprzedażowymi i księgowymi. Umożliwia sprawny przepływ danych i dokumentów, zarówno wewnątrz organizacji, jak i między niezależnymi podmiotami.
- Live Chat – aplikacja dająca możliwość stałego kontaktu między pracownikami i kierownikami, oraz klientami czy kontrahentami;
- Newsletter – pozwala na szybką komunikację; informuje użytkowników o zmianach w ofercie czy promocjach;
- System powiadomień – skraca czas reakcji na zachodzące w obrębie aplikacji wydarzenia.
- Obsługa techniczna – moduł, który pozwala pracownikom, kontrahentom i klientom na gromadzenie i udostępnianie specjalistycznych informacji w firmie. To baza wiedzy i eksperckie FAQ;
- Reklamacje – narzędzie, które usprawnia i porządkuje procedurę reklamacji, co zwiększa satysfakcję klienta i wygodę pracy.
- Zapytania ofertowe – moduł działający na dwóch płaszczyznach. Klient ma do dyspozycji formularze, do których może dodawać produkty z oferty. Firma dysponuje narzędziami, które przygotowują dedykowane oferty;
- Rabaty – moduł umożliwia realizowanie złożonych strategii cenowych. Określa wysokość rabatów na konkretne produkty lub całe zamówienia;
- Moduł inwestycji – tworzy tzw. profil inwestycji, obejmujący dokonane zakupy i prezentujący zestawienie poniesionych kosztów. Aktualizuje informacje i wydatki. Klient może sprecyzować swoje potrzeby i zaplanować zakupy;
- System doboru podwykonawców – ułatwia wybór podwykonawców dla poszczególnych zamówień. Monitoruje przebieg dotychczasowej współpracy dzięki czemu decyzje handlowe podejmowane są szybciej i pewniej.
- Reklamacje – narzędzie, które usprawnia i porządkuje procedurę reklamacji, co zwiększa satysfakcję klienta i wygodę pracy.
- Zarządzanie oddziałami – narzędzie koordynujące pracę oddalonych od siebie jednostek. Szybko weryfikuje stany magazynowe, efektywność sprzedaży i historię zamówień;
- Integracja systemów sprzedażowych – pozwala na pełne połączenie z programami sprzedażowymi. Synchronizuje dane pochodzące z zewnętrznych systemów. Odbywa się to bez udziału programistycznego. Integrowane są bazy danych oraz następuje wymiana informacji między programami;
- Automatyczne dodawanie cenników – aplikacja upraszcza proces synchronizacji i automatyzacji danych. Należy odpowiednio oznaczyć pola i kolumny w cenniku, wybrać odpowiedni dokument, a wszystkie dane zostaną zapisane w odpowiednich polach w elektronicznym formularzu;
- Moduł logistyczny – narzędzie przypisujące kierowców i pojazdy do wybranych tras i zleceń oraz monitorujące ich wykorzystanie;
- Statystyki i raportowanie – umożliwia bieżącą analizę informacji w systemie. Pozwala przygotowywać zestawienia danych za różne okresy, generować raporty i wysyłać je drogą e-mailową.
Cena do uzgodnienia
Wymagania: Subiekt nexo PRO/Sfera dla Subiekta GT