BIAŁE CZY CZARNE ?

  • szt.
  • Cena netto: 47,15 zł 58,00 zł

----------------NOWOŚĆ-----------

----KONTYNUACJA ZESTAWU CZARNE CZY BIAŁE---

 

Agnieszka Bala - Symultaniczne i sekwencyjne strategie uczenia się

--------- BIAŁE CZY CZARNE ?----------


Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci:

- zagrożonych dysleksją i dyslektycznych

- z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego
- z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą
- także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego

Zadania zawarte w grze rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową, uczą logicznego myślenia, naśladowania, kontynuowania i uzupełniania sekwencji, uczą analizowania wzoru od strony lewej do prawej, linijka w linijkę, zgodnie z kierunkiem czytania.


I. Analiza i synteza wzrokowa

Dzieci mają za zadanie ułożyć klocki według podanego wzoru w książeczce, analizując wzór od lewej do prawej strony, linijka w linijkę.

Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej.

Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową, uczą logicznego myślenia, naśladowania i tworzenia sekwencji, przygotowują do nauki czytania i pisania.

Zabawy można wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej w domu, przedszkolu i szkole.

 


16 kwadratowych dwustronnych elementów tekturowych
-
2 prostokątne elementy dwustronne tekturowe
-
4 nieregularne elementy dwustronne tekturowe
- zbindowana książeczka,
61 stron laminowanych ze wzorami
- instrukcja ćwiczeń
- woreczek na elementy
- pudełko tekturowe