Edukacyjna Mata STEAM z interaktywną obudową cyfrową

  • szt.
  • Cena netto: 2 837,40 zł 3 490,00 zł
  • Szybkie płatności Blik.

Edukacyjna Mata STEAM z interaktywną obudową cyfrową to wyjątkowe narzędzie, które wspiera prowadzenie zajęć dydaktycznych z zakresu STEAM już na etapie przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Mata STEAM stanowi doskonały sposób, aby wprowadzić najmłodsze dzieci w świat technologii i informatyki!

Zajęcia z wykorzystaniem Maty STEAM rozwijają kreatywność i otwierają umysły dzieci. Umożliwiają im poczucie sprawczości oraz determinacji w dążeniu do celu, a także zachęcają do pracy w grupie, kształtując tym samym kompetencje przyszłości.

Zawartość zestawu obejmuje:

- Dwustronną matę STEAM o wymiarach 2,2 x 2,2 m
- 327 bloczków do układania na macie
- Interaktywną obudowę cyfrową z ponad 150 ćwiczeniami
- Bezterminową licencję na 12 stanowisk
- Zestaw scenariuszy opartych na metodzie STEAM
- Przewodnik metodyczny STEAM „Słowa na warsztat”
- Szkolenie online dotyczące obsługi zestawu

STEAM – to interdyscyplinarna metoda nauczania, która stawia na połączenie nauk ścisłych, technologii, inżynierii, sztuki oraz matematyki. Zyskuje ona coraz większą popularność w przedszkolach na całym świecie.

Wprowadzając STEAM już od najmłodszych lat, budujemy solidne fundamenty dla rozwoju kreatywności, logicznego myślenia oraz umiejętności rozwiązywania problemów. Dzięki temu dzieci mają szansę uczyć się w sposób zintegrowany i dostosowany do wyzwań współczesnego świata.

Firma Learnetic SA oraz Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog zjednoczyły swoje siły oraz zdobyte przez lata doświadczenie w realizacji projektów edukacyjnych, aby stworzyć innowacyjne rozwiązanie wspierające nauczycieli i nauczycielki edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w procesie nauczania opartego na doświadczeniu.

Cele i korzyści płynące z pracy z Matą STEAM:

- Udoskonalenie percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz orientacji przestrzennej.
- Rozwój umiejętności matematycznych, wyobraźni przestrzennej, a także znajomości kierunków i orientacji w przestrzeni.
- Kształtowanie postaw współpracy, poszukiwania rozwiązań, wytrwałości w dążeniu do celu, analitycznego myślenia oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
- Promowanie świadomego korzystania z nowych technologii oraz rozwijanie poczucia sprawczości.
- Wsparcie w edukacji zgodnej z zasadami higieny cyfrowej.

Cele i korzyści obudowy cyfrowej:

- Ponad 150 interaktywnych ćwiczeń oraz zestaw rozbudowanych scenariuszy zajęć.
- Interaktywne zadania, gry i inne aktywności dostosowane do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
- Ćwiczenia uzupełniające zagadnienia ze scenariuszy, w tym ćwiczenia rozwijające kompetencje kluczowe.
- Karty pracy, które ułatwiają organizację zabaw stolikowych lub pracy indywidualnej.
- Drukowalne elementy do wykorzystania na Macie STEAM, które można personalizować zgodnie z potrzebami i możliwościami grupy.