Empiriusz 2.0 wersja STANDARD
- Dodaj recenzję:
- Producent: NOWA ERA DAWNIEJ YDP (YOUNG DIGITAL PLANET)
-
-
Historia ceny
- szt.
- Cena netto: 17 065,04 zł 20 990,00 zł
-
Szybkie płatności Blik.
Kompleksowe edukacyjne rozwiązanie łączące gogle VR z interaktywnym oprogramowaniem, które w pełni odpowiada podstawie programowej, przeznaczone do nauki w szkołach podstawowych i szkołach ponadpodstawowych, obejmuje m.in.:
Chemia – realistyczne laboratorium chemiczne do przeprowadzania eksperymentów zgodnych z podstawą programową.
Biologia – wizualizacje w technologii VR pomagające w nauce anatomii ludzkiego ciała.
Matematyka – interaktywne bryły geometryczne oraz ich analiza.
W komplecie: scenariusze lekcji, karty pracy oraz ćwiczenia do utrwalania wiedzy. Rozwiązanie typu All-in-One.
Szczegóły:
Empiriusz 2. 0 to nowoczesne narzędzie do nauki przedmiotów ścisłych. To w pełni mobilna platforma VR, która dzięki możliwości prezentacji treści na ekranie lub tablicy interaktywnej angażuje całą klasę, co ułatwia pracę z większymi grupami uczniów. Empiriusz 2. 0 zawiera wsparcie metodyczne – gotowe scenariusze i pomysły na lekcje oraz specjalnie zaprojektowane karty pracy, które uczniowie mogą wypełniać podczas lekcji, co wspiera proces nauczania i zachęca do samodzielnego zdobywania wiedzy.
W zestawie znajdują się jedne gogle VR z kontrolerami oraz futerał z wbudowaną ładowarką, a także trzyletni dostęp w standardowej wersji do platformy Empiriusz zawierającej aplikacje VR.

1. Selekcja lekcji i tematu
Nauczyciel wykorzystuje intuicyjną platformę VR, aby wybrać odpowiednią aplikację edukacyjną. Zawartość tej aplikacji jest całkowicie zgodna z obowiązującą podstawą programową, co zapewnia spójność oraz kontynuację w nauczaniu. Dodatkowo, każda aplikacja jest wzbogacona o materiały metodyczne, które obejmują gotowe scenariusze lekcji, karty pracy oraz inne pomoce dydaktyczne. Dzięki temu nauczyciel ma możliwość przeprowadzenia interesującej lekcji oraz łatwego połączenia treści VR z tradycyjnymi metodami nauczania, co wzbogaca proces edukacyjny i zwiększa jego efektywność.
2. Zakładanie gogli VR
Uczniowie, zakładając bezprzewodowe gogle VR, przenikają do całkowicie immersyjnego wymiaru wirtualnej rzeczywistości. Dzięki nowoczesnej technologii VR trafiają do wirtualnego laboratorium, pracowni lub innego interaktywnego środowiska edukacyjnego, które zostało stworzone w celu maksymalnego zaangażowania i efektywności w uczeniu się. Poprzez użycie kontrolerów VR, mają możliwość swobodnego poruszania się w przestrzeni, manipulowania obiektami oraz przeprowadzania doświadczeń, które w tradycyjnej klasie byłyby nieosiągalne lub trudne do wykonania.
3. Współpraca w klasie
Pozostali uczniowie uważnie obserwują działania, które są prezentowane na ekranie lub tablicy interaktywnej. Dzięki temu mogą na bieżąco analizować omawiane tematy, brać udział w dyskusji i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. Aktywnie wspierają ucznia używającego gogli, pomagając mu w rozwiązywaniu zadań, sugerując różne podejścia oraz wspólnie interpretując zaprezentowane materiały. Taka forma współpracy sprzyja współdziałaniu, rozwija umiejętności krytycznego myślenia i zwiększa zaangażowanie całej klasy w proces uczenia się.
4. Doświadczenia interaktywne
Środowisko wirtualne pozwala uczniom na bezpośrednią interakcję z materiałem edukacyjnym. Mogą oni na przykład przeprowadzać eksperymenty chemiczne, tak jak w klasycznym laboratorium, obserwując reakcje, rozkładać figury na płaszczyzny, wyznaczać kąty lub nawet „wkroczyć” do wnętrza ciała człowieka, aby zobaczyć jego systemy i narządy od środka. Taki sposób nauki sprzyja lepszemu przyswajaniu i zapamiętywaniu informacji, ponieważ uczniowie doświadczają procesu nauczania.
5. Pomocnicze materiały
Nauczyciel zyskuje pełen zestaw kart pracy, które wspierają nauczanie na różnych etapach lekcji – przed, w trakcie i po zajęciach VR. Karty te są nie tylko sposobem na utrwalenie zdobytej wiedzy, ale także sprzyjają lepszemu zrozumieniu omawianych tematów. Zawartość kart ściśle koresponduje z materiałem prezentowanym w wirtualnej rzeczywistości. Ponadto nauczyciel ma dostęp do gotowych scenariuszy oraz pomysłów na lekcje, skonstruowanych z myślą o maksymalnym wykorzystaniu potencjału technologii VR. Te zasoby mogą służyć jako wsparcie, które upraszcza przygotowanie i prowadzenie zajęć.
Aby w pełni wykorzystać możliwości systemu Empiriusz, nauczyciele mogą korzystać z szkoleń, które wprowadzają ich w interesujący świat wirtualnej rzeczywistości oraz uczą, jak efektywnie połączyć nowoczesną technologię z tradycyjnymi metodami nauczania. Szkolenia prowadzą praktycy, którzy krok po kroku demonstrują, jak maksymalnie wykorzystać możliwości Empiriusza, aby wzbogacić lekcje i sprawić, żeby były bardziej interaktywne oraz angażujące dla uczniów. Dodatkowo, po zakupie sprzętu zapewniane jest pełne wsparcie techniczne, co gwarantuje bezproblemowe działanie systemu na co dzień.
Co znajduje się w ofercie?
Nasza oferta sprzętowa przede wszystkim zapewnia bezpieczeństwo, a dostarczone materiały edukacyjne charakteryzują się wysoką jakością merytoryczną i estetyczną. Tylko w takich warunkach młodzież może osiągać cele dydaktyczne w angażujący sposób:
- profesjonalne, bezprzewodowe gogle VR – zapewniające doskonałą jakość obrazu oraz pełną swobodę ruchów
- precyzyjne kontrolery VR – umożliwiające naturalne odwzorowanie ruchów rąk w wirtualnej przestrzeni
- praktyczne i wygodne opakowanie – zawiera dedykowaną ładowarkę do gogli oraz kontrolerów, co zapewnia wygodne i szybkie ładowanie
- dostęp do polskiej platformy edukacyjnej VR – oferującej szeroką gamę aplikacji edukacyjnych stworzonych z myślą o holistycznym rozwoju uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
- karty laboratoryjne oraz karty pracy – idealne do nauki chemii, matematyki oraz biologii, dostosowane do każdego eksperymentu i każdej lekcji
- scenariusze lekcji VR – pełne inspiracji i koncepcji na niezapomniane zajęcia, które zaangażują uczniów jak nigdy dotąd.
Producent oferuje wsparcie metodyczne oraz kursy dla nauczycieli, a także pomoc techniczną po zakupie urządzeń.
Szkoły podstawowe i średnie mają możliwość zakupu Empiriusza 2. 0 na przykład w ramach projektów unijnych dla sektora edukacji.












Ukraińska