Mądra Głowa 8-10 lat 'Junior na medal'

  • szt.
  • Cena netto: 23,58 zł 29,00 zł

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy – Wesołe Pojazdy: łódka, traktor, wyścigówka, buldożer, pociąg i inni! Zagrasz z nami?
W symulatorze lotów musisz wyznaczyć właściwy kierunek, a na stacji kolejowej czeka na Ciebie pociąg który musi zostać właściwie załadowany. Buldożer znalazł kufer ze skarbami, zamknięty na zamek szyfrowy – czy potrafisz odgadnąć kod? Te i wiele innych zadań czeka na Ciebie w świecie Mądrej Głowy. Na pewno będziesz się dobrze bawił!

W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier. Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.

Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.  

·    15 SUPER GIER I ŁAMIGŁÓWEK
·    ROZWÓJ ZDOLNOŚCI SZKOLNYCH
·    SPRAWNOŚĆ I BYSTROŚĆ UMYSŁU

Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:      

Lotnisko:  drużyna podniebnych akrobatów, leci do wioski na pokaz. Samoloty muszą być odpowiednio rozmieszczone na lotnisku. Najpierw wskaż miejsce, gdzie samolot ma kołować, a następnie wybierz odpowiedni kolor klikając na tablicy świetlnej. Uważaj! Nie możesz umieścić w tym samym rzędzie lub w tej samej kolumnie dwóch samolotów tego samego koloru. Gra kształtuje umiejętności logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych kroków.

Motyle: traktor na łące kosi trawę. W drogę wlatują mu jednak przedziwne motyle o różnych barwach. Znajdź i wskaż dwa takie same motyle, aby sprawić, żeby odleciały na inne pole. Odstrasz tak wszystkie motyle, a traktor będzie mógł dalej pracować. Gra ćwiczy sprawność wzrokowo-ruchową i szybkość reakcji.

Ogród warzywny: prace przy zbiorach ustają na dobre po zachodzie słońca. Traktor jest zupełnie wykończony i bardzo potrzebuje twojej pomocy. Zbierz marchewki, buraki, czosnek i rzepę znajdujące się na działce, wyrywając jednakowe warzywa jedno po drugim. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koordynację wzrokowo-ruchową.

Na wsi: wyładowany pojemnikami ze zbiorami z pól traktor wjechał do wioski. Rozładuj traktor, zabierając identyczne pojemniki, żeby mógł znów wrócić do swoich zadań. Gra ćwiczy sprawne logiczne myślenie, wyzwala pomysłowość i umiejętność podejmowania decyzji.

Transport zbiorów: załaduj wagony transportowe. Tablica pokazuje niezbędny ładunek. Masz do dyspozycji wagę z elektronicznym wyświetlaczem. Gra kształtuje zdolności logicznego myślenia, uczy szacowania i przewidywania wyniku różnych kombinacji.

Misie: misie wracają z lasu najedzone miodem po uszy. Każdy miś zjadł po kilka beczek miodu! Umieść misie w kontenerach na platformie. Aby wagon odjechał, ciężar obu kontenerów musi być taki sam. Gra rozwija zdolności matematyczne i logiczne.

Załadunek: w Mieście rozpoczęto targi i pociągi pełne różnych towarów jeżdżą tam cały dzień. Pociągi jadące bliżej nas powinny być załadowane tak samo jak te jadące na horyzoncie. Skup się na zadaniu i do roboty! Gra ćwiczy spostrzegawczość, pamięć i umiejętność odwzorowywania.

Łamigłówki pochodzą z programów Mała Akademia Klasy 2 i 3 i Mądra Głowa Junior.