Bezpłatny transport kurierem dla zakupów powyżej 200 zł !

Raty 0% dla zakupów powyżej 300 zł !

Zostań partnerem

Oferujemy szkolenia z gamy produktów WAPRO ERP by Asseco dla naszych Partnerów m.in.: WAPRO: Mag, Mobile, Fakir, Kaper, Analizy, Gang, B2B, B2C. Partner DHO może korzystać ze wszystkich promocji organizowanych przez WAPRO i DHO. Po roku partnerowi przysługuje darmowy program WAPRO ERP* (dawniej Asseco Wapro).

Wypełnij formularz >>

* w zależności od obrotów

Pomoc/serwis

Kup w naszej sieci, a otrzymasz instalację i serwis. Potrzebujesz pomocy technicznej zgłoś się do sieci DHO.

Kontakt

Jeśli masz pytanie skontaktuj się z nami


22 864 13 13

dho@dho.com.pl
bodydho@dho.com.pl

Metoda projektu część III

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: Eduexpert
  • szt.
  • Cena netto: 568,29 zł 699,00 zł

Metoda projektu III

Program multimedialny w pełni przystosowany do przestrzeni klasowej.

„Metoda Projektu w Edukacji Wczesnoszkolnej” zawiera opis i bazę metodyczną do 12 projektów dla klas I-III, podzielonych na 4 tematy do każdej klasy.

      Pierwsza część produktu mieści w sobie 4 typy materiałów:


1. Plansze interaktywne
      , zawierające różne typy interakcji (krzyżówki, quizy, połącz w pary, itd.). 3 części programu zawierają łącznie:

  • 4 tematy wiodące – związanych z obudową dydaktyczną,
  • 20 interakcji – różnorodnych ćwiczeń wspierających naukę i zapamiętywanie,
  • 12 filmów edukacyjnych – pwprowadzających w tematy wiodące każdej części,
  • 4 ćwiczenia do nauki języka angielskiego.
2. Obudowę dydaktyczną – 3 części programu zawierają łącznie:
  • 33 kart pracy dla uczniów
  • 33 scenariusze zajęć i zabaw

3. Program nauczania, zawierający opis sposobów obserwacji dziecka pod kątem osiąganych przez nie umiejętności, przewidzianych podstawą programową,

4. Diagnozę uczniów, która pozwala na ocenę kompetencji ucznia w środowisku edukacyjnym, bez sztucznego wyodrębniania procesu oceniania.
 

O produkcie

Metoda projektu to trzyczęściowy program multimedialny w pełni przystosowany do przestrzeni klasowej - w tym do pracy z tablicą interaktywną.


Poprzez różnorodne ćwiczenia i interakcje, a także bogatą obudowę dydaktyczną pozwala swobodnie realizować założenia podstawy programowej. Konstrukcja programu multimedialnego i obudowa dydaktyczna uwzględniają pracę z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Polecenia są czytane przez lektora, a grafiki są atrakcyjne i stonowane, dzięki czemu rozwiązywanie zadań na tablicy interaktywnej jest efektywne i ciekawe dla całej klasy. Część zadań przygotowana jest w języku angielskim, dzięki czemu uczniowie ćwiczą słownictwo i wymowę.

Obsługa programu jest intuicyjna. Wszystkie elementy zaprojektowane są tak, aby ułatwić nauczycielowi pracę. Elementy aktywne w grach są zawsze na wysokości dostępnej dla dziecka – nie wymagają pomocy ze strony nauczyciela. Grafiki i interakcje przedstawiają rzeczywiste obrazy - do minimum ograniczone są nierealistyczne animacje. Polecenia zadań są tekstowe i dźwiękowe. III część
Trzecia część Metody Projektu jest kontynuacją podróży poprzez kolejne intrygujące 4 obszary tematyczne. Tym razem uczniowie poznają inspirujący świat iluzji. W filmach przedstawimy, czym są złudzenia optyczne i na czym polega zawód iluzjonisty. Geografia to kolejny interesujący zakres tematyczny. Uczniowie dowiedzą się, jakimi językami posługują się ludzie na świecie, a także jakie mają zwyczaje. Filmy, interakcje i ćwiczenia w kartach pracy pomogą zrozumieć odmienność kulturową i zainspirują do podróżowania po Polsce, całym świecie aż … do gwiazd - bowiem kosmos to kolejny temat w naszym programie multimedialnym. Uczniowie poznają dokonania Mikołaja Kopernika i wkład w naukę polskiego astronoma. Ćwiczenia i interakcje pozwolą na utrwalenie i usystematyzowanie wiedzy. Ostatnim tematem programu multimedialnego Metoda Projektu jest transport. Uczniowie dowiedzą się, czym charakteryzują się różne środki transportu i jak brzmią po angielsku. Zdobytą wiedzę utrwalą dzięki interakcjom w programie multimedialnym i kartom pracy.



Film

 

 

Cechy szczególne

dwujezycznosc

J. ANGIELSKI

Metoda Projektu wprowadza język angielski do zajęć poprzez ćwiczenia i interakcje.

dowolnosc urzadzenia

DOWOLNOŚĆ URZĄDZENIA

Program dedykowany jest na tablicę interaktywną, doskonale sprawdzi się także na komputerze, tablecie.

rozne warunki

WYKORZYSTANIE W RÓŻNYCH WARUNKACH

– w domu, w szkole, podczas wycieczek szkolnych.

online i offline

WERSJA ONLINE I OFFLINE

„Metoda Projektu” działa online i offline – zgraj potrzebne materiały na pendrive dołączony do zestawu i korzystaj bez konieczności połączenia z Internetem.

 
aktualizacje

AKTUALIZACJE

– gwarantujemy aktualizacje produktu i korzystanie z najnowszej wersji oprogramowania.

edukacja włączająca

EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA

Program wumożliwia pracę z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

intuicyjność

INTUICYJNOŚĆ

- produkt jest intuicyjny i przyjazny w obsłudze dla nauczyciela. Proste użytkowanie bez instrukcji obsługi.

utrwalanie wiedzy

UTRWALANIE WIEDZY

W programach znajdują się filmy i sprawdzone interakcje, służące utrwalaniu wiedzy.

 

Zawartość trzeciej części programu

PUDEŁKO Z MATERIAŁAMI:
    • kod dostępu do programu – wersja online i offline (do pobrania na pendrive lub komputer),
    • licencja na dany produkt na całą szkołę - na rok,
    • pendrive do wgrania wersji offline,
    • przewodnik po „Metodzie Projektu”,
    • diagnoza uczniów,
    • naklejka do pokoju nauczycielskiego z loginem i hasłem,

DO WYDRUKU:

    • scenariusze zabaw,
    • scenariusze lekcji,
    • karty pracy do wykorzystania w szkole i w domu.