Supremo Professional 1 rok
- Dodaj recenzję:
- Producent: Nanosystems
-
-
Historia ceny
- szt.
- Cena netto: 1 416,85 zł 2 003,13 zł 1 742,73 zł
SupRemo Professional to specjalistyczne oprogramowanie do zdalnej obsługi stacji roboczych, serwerów, urządzeń mobilnych, zdalnego dostępu, zdalnego pulpitu, zdalnego zarządzania, wdrażania na dużą skalę, zdalnego monitorowania i kontroli użytkowników.
Licencja SupRemo Professional umożliwia 3 lub więcej jednoczesnych połączeń rocznie. Zarządzaj dedykowanym zespołem wsparcia, w którym możesz przypisywać zgłoszenia klientów, instalować zbiorczo Supremo i konfigurować procedury lub monitorować stan wielu urządzeń podłączonych do Twojej licencji oraz ich łączy przychodzących i wychodzących.
Powyższa metoda wybiera jednoczesne połączenia, które mogą być inicjowane przez wiele urządzeń i użytkowników.
SupRemo Professional to najbardziej zaawansowana licencja SupRemo.
Oto najlepsze cechy Supremo Business:
- Narzędzie do monitorowania ryzyka (RMM).
- Dysk, sprzęt, pamięć, stan oprogramowania i ważne powiadomienia o programach.
- Osobisty Dealer SupRemo z Twoim własnym logo
- Automatyczna i wsadowa instalacja MSI
- Zarządzaj wykorzystaniem licencji
- Zdalne sterowanie
- Zarządzanie użytkownikami
- Kolejka wsparcia
- Grupa Wsparcia – Wspólna praca Zdalne wsparcie rozliczeniowe (oblicza koszt zdarzeń wsparcia obsługiwanych przez Ciebie lub Twojego agenta. Ta sekcja zawiera również automatyczne raporty i przydatne dane do rozliczeń)
Łatwy bez względu na to, gdzie się znajdujesz, możesz uzyskać dostęp do zdalnych komputerów i serwerów oraz zarządzać nimi za pomocą jednego kliknięcia. Nie jest wymagana żadna instalacja ani konfiguracja.
- Zarządzaj jednoczesnymi połączeniami za pomocą wielu przeglądarek, zdalnym nagrywaniem i dwukierunkowym przesyłaniem plików. To jak praca przed zdalnym komputerem, jest przyjemnie i stabilnie.
- Wybierz bezpieczne połączenie: strumień danych jest szyfrowany.
- Najlepsze, kompletne i niedrogie oprogramowanie do transferu, które pozwala łatwo zarządzać wszystkimi urządzeniami i zapewniać szybkie wsparcie swoim klientom.