Wapro Hybrid - Platforma sprzedażowa - Abonament 30 dni

  • szt.
  • Cena netto: 949,00 zł 1 167,27 zł

Zarządzaj sprzedażą kanału hurtowego i detalicznego z Wapro Hybrid

Wapro Hybrid to nowoczesny system sprzedaży internetowej łączący funkcje i możliwości systemów B2C i B2B. Pozwala na szybkie i sprawne uruchomienie sprzedaży Twoich produktów zarówno partnerom biznesowym jak i klientom detalicznym. Panel Wapro Hybrid zintegrowany z systemem Wapro ERP pozwala na kompleksowe zarządzanie ofertą i wygodną obsługę obu kanałów dystrybucji, a mechanizmy automatyzacji przyspieszają realizację procesów i eliminują możliwości pomyłek.
Wapro Hybrid umożliwia prostsze rozszerzenie działalności na oba kanały dystrybucji - hurtowy i detaliczny, co pozwala dotrzeć do większej ilości klientów i zwielokrotnić zyski.

Do kogo kierujemy naszą ofertę?

Jeśli jesteś:

I chcesz dotrzeć również do klientów detalicznych, postaw na efektywne i wygodne, zintegrowane rozwiązanie B2M, to Wapro Hybrid jest produktem dla Ciebie!
Zacznij sprzedaż jako:

Poznaj najważniejsze funkcje WAPRO Hybrid

Wielowalutowość

Platforma Wapro Hybrid może obsługiwać dowolną ilość walut, dzięki temu Twoi klienci będą mogli płacić za swoje zakupy w lokalnej walucie. Twoje ceny będą przeliczane na podstawie kursu wymianu walut NBP lub na podstawie zdefiniowanego przez Ciebie kursu. System daje również możliwość zapisania “na sztywno” ceny produktu w innej walucie.

Wielomagazynowość

Zarządzanie ofertą z wielu magazynów staje się proste. Automatyczna wymiana danych z Wapro Mag gwarantuje kontrolę stanów magazynowych i rezerwacji towarów. Prezentacja dostępności produktów w konkretnych lokalizacjach pozwala Twoim klientom dokonywać świadomych zakupów oraz wybrać dogodny magazyn do odbioru zamówienia.

Wielojęzyczność

Wielojęzyczność pozwoli na prezentację Twojej oferty dla klientów w innych krajach. Od teraz możesz otworzyć się na rynki zagraniczne i docierać ze swoją ofertą do każdego kraju na świecie.

Zarządzanie tłumaczeniami interfejsu

Zmieniaj nazwy w swoim sklepie, zarządzaj tłumaczeniami statusów. Dzięki przyjaznemu modułowi w prosty sposób dostosujesz treści w swoim sklepie w języku podstawowym, jak i pozostałych językach. Ten prosty zabieg sprawi, że Twój sklep nie będzie wyglądał jak setki innych. Odróżnij się i zdobądź nowych klientów.

Inteligentne wyszukiwanie

Szybkie i precyzyjne wyszukiwanie produktów dzięki zaawansowanej technologicznie wyszukiwarce tekstowej opartej o Elasticsearch. Rozwiązanie to umożliwia przeszukiwanie, grupowanie oraz filtrowanie ogromnych zbiorów danych

Cenniki indywidualne i grupowe

Cenniki indywidualne i grupowe umożliwiają proste i skuteczne zarządzanie cenami i polityką cenową. Możesz zdefiniować cenniki i warunki upustów cenowych odzwierciedlające warunki handlowe dla partnerów biznesowych (pojedynczych lub grup) oraz dla klientów detalicznych.

Rabaty i kupony

Moduł rabatów i kodów rabatowych, pozwala na bardzo elastyczne zarządzanie rabatami w sklepie, automatyczne nagradzanie i motywowanie Klientów.

Oferty promocyjne

Moduł Oferty promocyjne to kompleksowe narzędzie do tworzenia i zarządzania akcjami promocyjnymi. W Wapro Hybrid  stworzysz proste rabaty produktowe oraz zamówieniowe, wygenerujesz kody promocyjne, ustalisz upusty procentowe lub kwotowe, zdefiniujesz progi rabatowe dla zamówień, stworzysz specjalne oferty promocyjne typu zestaw lub oferty warunkowe, limitowane i wiele więcej.

Szybkie logowanie do sklepu

Korzystając ze specjalnej aplikacji Facebook i Google, Twoi klienci zyskają możliwość utworzenia konta sklepu i logowania się do niego przez Facebook lub Google –używając do tego tych samych danych do logowania. W ten sposób zapewniasz Swoim klientom wygodę oraz oszczędzasz ich czas.

Program lojalnościowy

W Wapro Hybrid otrzymujesz narzędzie, które umożliwi Ci stworzenie programu lojalnościowego lub partnerskiego. Zbuduj swój program dopasowany do Twojej branży i nagradzaj swoich lojalnych klientów. Z pomocą naszego narzędzia stworzysz zaawansowane reguły nagradzania, wygenerujesz kody z doładowaniem punktów (na zachętę do udziału w programie), wykluczysz z programu produkty lub klientów, stworzysz specjalną ofertę nagród do wymiany za punkty i wiele więcej.

Dokumenty sprzedaży

Dzięki integracji Wapro Hybrid z systemem magazynowym Wapro Mag klient ma stały dostęp do dokumentów sprzedażowych, takich jak: faktury, zamówienia, rozrachunki. Możliwość przeglądania historii zakupów, pobierania faktur oraz prezentacja informacji o rozrachunkach i limitach kupieckich zapewnia lepszą współpracę z partnerami biznesowymi.

Limit kupiecki

Pozwól swoim klientom na odroczony termin płatności, ale kontroluj limity oraz zarządzaj opcjami blokowania partnerów biznesowych. W sklepie klient ma aktualizowaną informację o dostępnej kwocie limitu, przeterminowanych fakturach, a w razie przekroczenia limitu w zamówieniu, zostanie zablokowana możliwość zakupów z płatnością odroczoną.

Narzędzia Google

Korzystaj z gotowych integracji z najważniejszymi narzędziami Google. Dzięki przygotowanym integracjom w prosty sposób możesz połączyć się z Google Analytics, Google Maps, Google Shopping czy też Google reCAPTCH.

Porównywarki cenowe

Prezentuj swoje produkty w najpopularniejszych porównywarkach cen. Dzięki przygotowanym integracjom zwiększaj szanse na większą sprzedaż i docieraj do nowych odbiorców.

Powiadomienia o dostępności towaru

W przypadku chwilowego braku towaru, pozwól swoim klientom na zapisanie się na powiadomienie o dostępności towaru, podając adres e-mail. W momencie, gdy towar znów pojawi się w sklepie, klient zostanie o tym fakcie powiadomiony. Ty natomiast możesz pobrać raport subskrypcji powiadomień o dostępności produktu, aby zobaczyć, na który produkt Twoi klienci najbardziej czekają i którego poszukują.

Cross-Selling, Up-Selling

Zwiększaj wartość koszyka zakupowego w swoim sklepie dzięki zastosowaniu metod Cross-Selling i Up-Selling. Polecaj klientom produkty podobne i uzupełniające (np. akcesoria), które w dowolny sposób połączysz ze sobą. To Ty decydujesz, które produkty będziesz promować. Możesz też skorzystać z mechanizmu podpowiadającego produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu.

Płatności i kurierzy

System Wapro pozwala na skorzystanie z gotowych integracji, w ofercie znajdziesz czołowych dostawców systemów płatności oraz bezproblemowo dodasz w systemie wybranego kuriera.

Integracja z ERP

Pełna integracja Wapro Hybrid z programem sprzedażowo-magazynowym WAPRO Mag daje gwarancję zgodności obu systemów. Korzystając z takiego rozwiązania, możesz w pełni cieszyć się sprawnym i efektywnym zarządzaniem swoim sklepem.

Dlaczego WAPRO Hybrid?

 
 

Czym wyróżnia się rozwiązanie?
Poznaj przewagi wapro hybrid!

Szeroki zasięg - jedno miejsce docelowe

Łatwiej dotrzesz i pozyskasz klientów hurtowych i detalicznych kierując ich do jednego miejsca w którym przedstawisz odpowiednią ofertę i możliwości współpracy.

Oszczędność czasu i pieniędzy

Jeden panel administracyjny, umożliwiający proste, jednorazowe definiowanie oferty, ale  w zakresie odpowiednim dla każdej grupy odbiorców pozwala zaoszczędzić czas i lepiej pokazać i zareklamować dostępny w sprzedaży asortyment.

Moduł handlowca

Pozwala na szerokie działania w ramach obsługi kontrahentów,  w ich imieniu, dosprzedaż produktów z ofert specjalnych, niedostępnych w sklepie czy przydzielenie  opiekuna handlowego.

Segmentacja klientów

Wapro Hybrid daje Ci możliwość grupowania klientów, aby sprawnie zarządzać polityką cenową sklepu - przydzielać rabaty, oferty promocyjne, cenniki. Selekcję klientów można również wykorzystać do komunikacji treści z wykorzystaniem wielu funkcjonalności systemu (m.in. strony, wstawki, pop-up'y).

Indywidualne warunki, cenniki, promocje

Dla każdej grupy docelowej zdefiniujesz odpowiednie cenniki, tabele rabatowe i dostępne promocje. A dla poszczególnych klientów lub grup B2B możesz oprócz  indywidualnych cenników ustalić i zdefiniować również inne warunki realizacji transakcji, zgodnie z podpisanymi umowami

Kalendarz dostaw

Realizacja wysyłki zamówień własnym transportem może być prosta i efektywna. Z Wapro Hybrid możesz stworzyć kalendarze dostaw dla wybranych, zaplanowanych tras w logistyce Twojej firmy. Optymalizacja logistyki pozwala wprowadzić do firmy duże oszczędności. Jasne zasady dostępności terminów dostawy dla partnerów biznesowych pozwalają im planować czas złożenia zamówienia, aby otrzymać produkty w oczekiwanym terminie.

Platforma wapro hybrid - zintegrowane narzędzie do obsługi dwóch kanałów dystrybucji