Bezpłatny transport kurierem dla zakupów powyżej 200 zł !

Raty 0% dla zakupów powyżej 300 zł !

Zostań partnerem

Oferujemy szkolenia z gamy produktów WAPRO ERP by Asseco dla naszych Partnerów m.in.: WAPRO: Mag, Mobile, Fakir, Kaper, Analizy, Gang, B2B, B2C. Partner DHO może korzystać ze wszystkich promocji organizowanych przez WAPRO i DHO. Po roku partnerowi przysługuje darmowy program WAPRO ERP* (dawniej Asseco Wapro).

Wypełnij formularz >>

* w zależności od obrotów

Pomoc/serwis

Kup w naszej sieci, a otrzymasz instalację i serwis. Potrzebujesz pomocy technicznej zgłoś się do sieci DHO.

Kontakt

Jeśli masz pytanie skontaktuj się z nami


22 864 13 13

dho@dho.com.pl
bodydho@dho.com.pl

WAPRO TPT 360 DNI

  • szt.
  • Cena netto: 1 299,00 zł 1 597,77 zł

WAPRO TPT - Telefoniczna Pomoc Techniczna

 

Mając na celu utrzymanie wzrostu jakości usług oraz chęć zapewnienia wysokiej dostępności wsparcia technicznego, wprowadziliśmy nową usługę o nazwie „Telefoniczna Pomoc Techniczna (TPT)”.

Usługa umożliwia priorytetowy dostęp do konsultacji telefonicznych posiadaczom aktualnej wersji programu WAPRO ERP, którzy wykupią abonament TPT oraz klientom, którzy zaktualizują program do wersji płatnej (przez 30 dni od daty aktywacji).

 

Jeżeli masz aktywną usługę TPT, z serwisem skontaktujesz się pod numerem:

22 702 89 89

Jeżeli masz pytania skontaktuj się z Działem Sprzedaży DHO telefonicznie 228641313 lub mailowo dho@dho.com.pl lub bodydho@dho.com.pl

 

Pomoc techniczna WAPRO ERP jest dostępna dla użytkowników aktualnych wersji programu w następujących wariantach:

Bezpłatna Elektroniczna Pomoc Techniczna

 

Zgłoszenia za pośrednictwem portalu IHD

Obsługa zgłoszeń za pośrednictwem portalu IHD (Internet HelpDesk) umożliwiającego rejestrację i podgląd zleceń w trybie 24h.

 

Pomoc mailowa

Niższy priorytet względem zgłoszeń przez IHD.

 

Bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna

 

30 dni od aktywacji wersji płatnej

Dostępna dla posiadaczy nowej wersji płatnej przez 30 dni od daty aktywacji

 

Dla użytkowników WAPRO B2B / B2C  bezpłatna Telefoniczna Pomoc Techniczna obejmuje również pozostałe posiadane programy w aktualnych wersjach.

Dla użytkowników WAPRO Online - dostępna tylko w zakresie aplikacji udostępnionych w usłudze WAPRO Online.

 

Płatna Telefoniczna Pomoc Techniczna

Jeden abonament TPT pozwala na obsługę wszystkich aktualnych programów w jednej firmie.
Wykupienie Abonamentu TPT zapewnia priorytetowe traktowanie zgłoszenia.

 

Abonament 30

30 dni kalendarzowych – 149 zł netto

 

Tylko aktualne wersje

W ramach usługi TPT obsługiwane są tylko aktualne wersje programu.

 

Abonament 360

360 dni kalendarzowych – 1299 zł netto

 

Tylko do własnego użytku

Abonamentu TPT nie można przekazać ani udostępnić w żadnej formie.